Continuïteit voor de zorg en uw instelling, vindt u het ook spannend?

 

U bent niet de enige.

Bestuurders in de ouderenzorg hebben veel verantwoordelijkheden en, in deze tijd, vaak ook veel zorgen. Er is zoveel reuring en zo veel druk en de individuele en maatschappelijke belangen zijn zo groot dat je dit niet gemakkelijk onberoerd laat.

Je zou als bestuurder graag willen weten hoe allerlei ontwikkelingen en omstandigheden er in de nabije toekomst uit zullen zien.

Wij kunnen u niet vertellen hoe de toekomst eruit ziet, wel kunnen wij u helpen grip te krijgen op thema’s en vraagstukken die direct te maken hebben met de continuïteit van uw instelling en de zorg die geboden wordt.

Bijvoorbeeld:

  • Welke vraag kunt u verwachten in uw regio?
  • Wat zijn de wensen en behoeften van uw huidige klant en de klant van morgen?
  • Hoe kunt u de aantrekkelijkheid van uw instelling vergroten, zowel voor klanten, maar ook voor (toekomstige) medewerkers?
  • Op welke manier krijgt u de beste contractafspraken met uw zorgkantoor?
  • Zit er voldoende balans en evenwicht in mijn instelling?
  • Hoe als instelling het beste in te spelen op de ontwikkelingen van de nabije toekomst?

Door onze kennis van de markt zijn wij in staat u bij deze en andere vraagstukken daadwerkelijk van dienst te zijn. Opdat u actief aan de slag kunt voor continuïteit van de zorg en van de rol van uw instelling, omdat u weet wat er op u afkomt en welke de beste maatregelen zijn die daarbij horen.

De komende periode gaan wij u elke drie weken een bericht sturen waarin wij één van deze vraagstukken kort bespreken en u hiervoor concrete oplossingen aanbieden.

U kunt dan zelf kiezen of onze oplossingen voor u van waarde zijn en of u gebruik wilt maken van onze diensten. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we u wel op gedachten brengen, maar u geen verdere hulp nodig hebt.

In ieder geval hopen wij met deze berichtenreeks u en uw organisatie echt te helpen in deze roerige tijden.

Tot binnenkort.

Ton van de Ven, Herbert Keppels