XS

SM

MD

LG

Zorgconsument uitgelicht

Heeft u de mens achter de patiënt of cliënt in beeld? Hoe centraal staat de zorgconsument in uw zorgorganisatie?
De patiënt of cliënt is een mens met een ziekte of aandoening. Als mens willen ze een passend antwoord. U kunt ze dat bieden.

Vandaag en morgen in beeld

diagram-klanttevredenheid

Iedere zorgconsument van vandaag is uniek met:

  • eigen wensen en behoeften
  • een eigen leef- en denkwereld
  • specifieke behoefte aan bejegening
  • gevoel bij zijn zorgomgeving
  • een voorkeur voor online of offline communicatie
  • een perceptie bij zorgvernieuwing

De zorgconsument van morgen:

  • heeft andere wensen, behoeften en denkt anders
  • komt uit een veranderende samenleving
  • kan anders geholpen worden met nieuwe technologieën en communicatievormen
  • ondervertegenwoordigd in uw klantenbestand van vandaag?

Heeft u grip op de klanttevredenheid bij uw organisatie? Wij kunnen u verder helpen met het analyseren van de ontwikkeling in uw dienstverlening en in uw omgeving. Ook gewoon door gebruik te maken van uw eigen gegevens.

Sturen op klanttevredenheid hanteerbaar gemaakt

  • DE TWEEDE NATUUR IN UW ORGANISATIE
  • WEG VAN HET VERPLICHTE KARAKTER
  • KLANTTEVREDENHEID BEHEERST

Hogere effectiviteit, meer rendement en minder onzekerheid hand in hand

Wilt u meer weten over de oplossing voor het centraal stellen van de zorgconsument? Als u uw naam en contactgegevens hieronder invult, nemen wij contact met u op.

Ik wil meer weten

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.